profile affiliates memories refresh follow

disclaimer
about
Hello I'm Aniece Ayna. Currently living in Earth. Stll and forever young.
bold italic strike underline


chatting
let's talking



Dear Diary
archived

  • Sebuah Pesanan Buat Teman Seperjuangan
  • Sahabatku Menderita Tanpa Disedari
  • Giveaway Simple-Simple by Shad
  • Lawatan ke USIM
  • Mini GA Bookmark
  • The Beauty Of Woman
  • Senyumlah Walau Dirudung Masalah
  • Renungan Buat Kita Yang Sering Terleka
  • Kita Sering Terleka
  • Kita Sering Terlena


  • Nuffnang
    kaching



    Arigatou
    big clap
    Template & design was made by Adam Faiz.
    Editting by Aniece Ayna Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



    Tak Tau Nak Campak Tajuk Apa??!!

    Tuesday, June 3, 2014 @ 12:49 AM | 0 Comment [s]

    \Assalamualaikum/

    Hojyeahh!!! Lama gial kan Aina tak hapdet blog ni?? *minggu lepas baru hapdet.. Mesti korang terpikir..apalah yang Aina ni nak share dengan hampa semua kan??? Ni ha..Aina adalah ber-walk blogging sebab Aina ni kan terlampau rajin..*sila muntah sekarang..So, mesti ada punyalah info yang Aina dapat kalau tak takkanlah Aina tertibe je nak  menghapdet blog ni...Okay..tak nak buang masa.. layan sajalah eh

    Kita lahir dengan dua mata di depan wajah kita, kerana kita tidak boleh selalu melihat ke belakang. Tapi pandanglah semua itu ke depan, pandanglah masa depan kita.

    Kita dilahirkan dengan 2 buah telinga di kanan dan di kiri, supaya kita dapat mendengarkan semuanya dari dua buah sisi. Untuk berupaya mengumpulkan pujian dan kritikan dan memilih mana yang benar dan mana yang salah.

    Kita lahir dengan otak di dalam tengkorak kepala kita. Sehingga tidak peduli semiskin mana pun kita, kita tetap kaya. Kerana tidak akan ada seorang pun yang dapat mencuri otak kita, fikiran kita dan idea kita. Dan apa yang anda fikirkan dalam otak anda jauh lebih berharga daripada emas dan perhiasan.

    Kita lahir dengan 2 mata dan 2 telinga, tapi kita hanya diberi 1 buah mulut. Kerana mulut adalah senjata yang sangat tajam, mulut bisa menyakiti, bisa membunuh, bisa menggoda, dan banyak hal lainnya yang tidak menyenangkan. Sehingga ingatlah bicara sesedikit mungkin tapi lihat dan dengarlah sebanyak-banyaknya.

    Kita lahir hanya dengan 1 hati jauh di dalam diri kita. Mengingatkan kita pada penghargaan dan pemberian cinta diharapkan berasal dari hati kita yang paling dalam. Belajar untuk mencintai dan menikmati betapa kita dicintai tapi jangan pernah mengharapkan orang lain untuk mencintai kita seperti kita mencintai dia.

    Berilah cinta tanpa meminta balasan dan kita akan menemui cinta yang jauh lebih indah

                                                                                                                 credit to:Aiman Syafiq

    Banyak jerr yang Aina nak share dengan korang tapi Aina tak tahu nak share apa..Ahah!! Next post Aina share movie eh?? The Lego movie..Kawan Aina bagi..eheh..Tunggu taw, kalau tak Aina merajuk..*uhuks..sapalah yang nak pujuk kau!!

    \Assalamualaikum/

    FUTURE
    PAST