profile affiliates memories refresh follow

disclaimer
about
Hello I'm Aniece Ayna. Currently living in Earth. Stll and forever young.
bold italic strike underline


chatting
let's talking



Dear Diary
archived

  • I'm A Dead Meat
  • Holiday GiveAway by Sally Samsaiman (Part 4)
  • Mini Lucky Draw Blog XDramaQueen
  • Friend of Mine..
  • Mega Giveaway Anak Merdeka Malaysia
  • Dialog Bayi dengan Allah Sebelum Lahir ke Dunia
  • Aku adalah AKU!
  • Segmen Saya Nak Doodle 48 Jam
  • Our Story Our Life
  • Segmen Saya Mahu Doodle Dayang Deno


  • Nuffnang
    kaching



    Arigatou
    big clap
    Template & design was made by Adam Faiz.
    Editting by Aniece Ayna Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



    Momotaro

    Saturday, November 22, 2014 @ 9:50 PM | 0 Comment [s]

    PERHATIAN! POST INI BERTARIKH 18 NOVEMBER 2014..HARAP MAKLUM!

    \Assalamualaikum/

    Bertemu kembali kita di entry yang seterusnya..Tidakkah kanda merindui dinda disini..Stelah seminggu dinda tak hapdet belog dinda ni...*dushh...Berangan takhengat lah kau ni Aina..Haish..Mana ada orang yang nak menghadap blog kau ni..Membazir masa ja baca..Bukannya best pown..

    Okeylah..Aina dah merapu tahap cipan dah ni! let's U-Turn tou our main topic here..*kelas kau Jah!
    Momotaro?Mesti semua duk memeningkan kepala pikianq pe bendatang-lah pulak  momotaro nih?? kan? kan? Ha,meh sini Aina nak cerita apakah itu momotaro, sabaq sat noh *loghat shiaa..Aina kan ambil Bahsa Jepun as Bahasa Antarabangsa dekat SMAPL nieyh...dan kitorang adelah exam mavam biasa..Dan pagi tadi adalah penyampaian hadiah untuk pelajar-pelajar yang dapat markah cemerlang untuk Peperiksaan Akhir Tahun..Mesti duk pikianq yang Aina dapat markah yang cemerlang eh..Aina? Nak dapat markah cemerlang? Boleh mimpi lah...Setakat gred b tu boleh citer..nak sampai gred A tu yang payah sikit sebab Aina ni bukannya otak Einstein pun..Setakat otak yang bekerja keras nak memahami Jepun tu ada lah..Okay..dari tadi duk citer pasal jepun bila nak cerita pasal momotaro? Momotaro ni kira macam hadiah untuk budak yang FOKUS dalam kelas lah...*Nak cakap yang kau ni fokus lah? wohooo..Aina fokus bhaii.. *GIVE A BIG CLAP .. Adalah dalam RM 10 tu, boleh buat duit poket tahun depan punya cerita..weee.. 

     So, tulah benda yang Aina nak story-mory kan dekat kau orang, maaflah kalau tak berapa nak panjang macam yang lepasa ke, Aina penat sikit, dengan pening kepalanya lagi, sakit mata pulak tu..macam rojak pulak, campur-campur...Maka, dengan ini patik ingin memohon untuk mengundurkan diri dari laman blog yang tak seberapa nak lawa nieyh.. bubye!!

    \Assalamualaikum/

    FUTURE
    PAST